مصاحبه بنزما با AS
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
15 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


رونالدو رکورد را خواهد شکست ...


    به گزارش AS، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی بهترین روزهای دوران فوتبال خود را تجربه می کند.

    5 گل در 4 بازی در لیگ قهرمانان اروپا. آیا می توان گفت در بهترین شرایط خود هستی؟ "نمی توانم بگویم در بهترین سطح هستم یا نه. مطمئن نیستم اما حس می کنم شرایط بسیار خیلی خوبی دارم. سخت تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم. 26 ساله هستم و هنوز به بهترین سال های عمرم نرسیده ام."

    فکر می کنی که به بلوغ کامل فوتبالی خود رسیده ای؟ "همیشه شنیده ام که می گویند بهترین عملکرد بازیکنان از سن 26 سالگی آغاز می شود چرا که به اوج بلوغ فوتبالی می رسند. امیدوارم برای من نیز همین گونه باشد."

    در حال حاضر بسیار خوب گل زنی میکنی. آیا نگران این هستی که این روند خوبت تا آخر فصل ادامه نداشته باشد؟ "برای من گل زنی مهم ترین چیز نیست. مهم این است که در خدمت تیم باشم و موقعیت ها خود به خود ایجاد می شوند. گاهی می توانی گل بزنی و گاهی نمی توانی. در طول بازی ها با تمام نیروی خود تمرین می کنم که باعث می شود که بدانم  می توانم بهتر از این باشم. فوتبال زیبا و تماشایی را دوست دارم. می خواهم به هم تیمی هایم پاس گل بدهم و اگر بازیکنی در موقعیت بهتری نسبت به من برای گلزنی قرار داشته باشد مسلما به او پاس می دهم"

    در روز سه شنبه در برابر لیورپول، تو بسیار با کریستیانو رونالدو همکاری داشتی. آیا می خواهی به او در شکستن رکورد رائول کمک کنی؟ "در این باره قبل از بازی صحبت نکردم اما دوست داشتم که رونالدو گل بزند. پاسهای زیادی به او دادم چرا که فکر می کردم در موقعیت بهتری قرار دارد. او از این که گل نزد نگران نیست. اگر سه شنبه گل نزد، در بازیهای بعدی می زند. رکورد پیش روی اوست و آن را خواهد شکست."

    کارلو آنچلوتی همیشه تو را حمایت می کند... "باشگاه همیشه از من حمایت کرده است. یادم نمی رود زمانی که توسط هواداران رئال و تیم ملی فرانسه هو می شدم آنها از من حمایت کردند. می دانم که آن سوتها به خاطر توقع بالای هواداران از من بود. در فوتبال همه چیز سریع پیش می رود. تمام تلاشم را انجام می دهم تا خوب بازی کنم. گاهی موفق می شوم و گاهی نه. امیدوارم که به روند خوبم در بازیها ادامه بدهم."

    شرایط فعلی رئال مادرید چگونه است؟ "در شرایط خوبی هستیم و از حضور در کنار هم لذت می بریم. اتحاد خوبی در تیم وجود دارد. همه با یکدیگر همسو هستیم. می دانیم که هر بازیکن روی نیمکت تمام تلاشش را انجام می دهد تا تفاوت ایجاد کند."

    "متحد هستیم" کلمه ای است که تو بسیار زیاد ازش استفاده می کنی... "مهم است که همه متحد باشند. ما در رئال مادرید یک خانواده هستیم و اتحاد را دوست داریم. اکنون با یکدیگر بیشتر آشنا شده ایم."

    چه تفاوتی بین رئال امسال با سال های قبل وجود دارد؟ "کیفیت و انگیزه مان بالاتر رفته است. برایمان بازی کوچک یا بزرگ وجود ندارد، همیشه انگیزه ثابتی داریم. با ایسکو، کروس و خامس رودریگز حفظ توپ بیشتری انجام می دهیم و بازیها را بهتر تحت کنترل داریم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 31294
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1